28.8.2019 jsem obdržela tuto zprávu od mých nájemníků: "V bytě jsme objevili 28.7.2019 1 štěnici. Ihned jsme kontaktovali správkyni bytových jednotek společně se Sokolovskou bytovou. Ti nám sdělili, ať si dezinsekci necháme provést na své náklady. Jelikož údajně ostatní byty tento problém nemají.
Tak jsem zavolala na pojišťovnu a nechala jsem provést dezinsekci celého bytu. Ani deratizátor nenašel žádnou další štěnici a ani hnízdo. Pán nám sdělil, že je absolutně nesmyslné provádět postřik pouze v 1 bytě, protože to nemusí být od nás. Cca 4 týdny byl klid. V sobotu 27.8.2019 jsem byla zase poštípaná. Provedli jsme důkladnou kontrolu bytu a objevili jsme další štěnice. Když byl přítel na balkoně (cca 10 minut otevřené dveře), objevili jsme štěnici jak leze do bytu směrem z balkonu. Tento problém jsme nahlásili Správci bytových jednotek, který o tom věděl už od začátku s tím, že chceme, aby se provedl postřik i v ostatních bytech, protože není možné, aby to bylo od nás. Ten celý problém řešil se správkyní bytového fondu, která znovu odmítla celý problém řešit s tím, že si máme znovu objednat deratizátora a řešit to na vlastní náklady. Sousedi samozřejmě řekli, že nic doma nemají a tím celá věc skončila. Prosíme tedy o radu v této neřešitelné situaci. Deratizátor odmítá přijet, jelikož to nemá žádný smysl a správkyně fondu to odmítá řešit. Když se můj přítel zeptal správce bytových jednotek, jestli máme čekat až se to dostane až k němu do bytu a bude se muset vystříkat celý vchod, tak řekl, že to je také řešení. Protože by se to pak z fondu mohlo zaplatit. Můžete mi prosím poradit, jak v celé záležitosti pokračovat? Děkuji. Rita.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment