4.1.2018 zakoupena skříň (třídveřová, posuvné dveře) v prodejně Baumaxu. 24.1.2018 reklamace skříně z důvodu prohnutých dveří – nejdou posouvat přes sebe aniž by docházelo k poškozování madel skříně. Z výroby poškozen i šuplík. Reklamace sepsaná na prodejně, doložení fotografií e-mailem. Nikdo se na skříň nebyl podívat.
Prý nemají reklamační oddělení a posílají vše do Polska. 23.2.2018 – zamítnutá reklamace – vyjádření z Polska – překlad nesprávná montáž, špatné úhlopříčky ve skříni nebo křivá podlaha. K poškozenému šuplíku se nikdo nevyjádřil. Jak dál postupovat? Požadovala jsem výměnu dvou posuvných prohnutých dveří s montáží a odvozem poškozených dveří zaměstnanci Baumaxu. Mám reklamovat reklamaci? Děkuji, Libuše.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment