Zakoupil jsem gramofon v eshopu k24.cz (25.11.2017). Zhruba po 14 dnech občasného používání (vánoční dárek) začal gramofonu chrčet reproduktor. Gramofon jsem odeslal na reklamaci (leden 2018). Obchod ho poslal do jejich autorizovaného servisu v Polsku. Ze servisu mi ohlásili mechanickou závadu (rozbitá součást uvnitř gramofonu) a reklamaci zamítli.
Tato závada tam ale před odesláním na reklamaci nebyla! Když mi gramofon přišel zpět, měl navíc uražený pant. Tuto závadu pro změnu obchod svádí na přepravce a již u něj zahájil reklamaci. Ale je to nesmysl. Gramofon byl dokonale zabalen. Obchod nebo servis tedy úmyslně gramofon mechanicky poškodil. Mám nějakou možnost se bránit? Jde obchodu vůbec dokázat, že poškodili gramofon záměrně? Děkuji, Tomáš.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment