Mám problém s pojišťovnou která mi nechce vyplatit plnění v plné výši. Rozbili mi okno u auta a ukradli z něj věci. Mám pojistku u které při uzavírání vyzdvihovali, že kryje i vykradení auta a všech věcí v něm bez ohledu na to kde auto stojí, ani kde se nacházely ukradené věci s jedinou výjimkou, že se to nesmí stát mezi 22-6 hodinou. Doložil jsem pojišťovně všechny dokumenty a dostal odpověď, že jsem věci zanechal na NEZAJIŠTĚTNÉM MÍSTĚ.
Napsal jsem odvolání a přišla druhá odpověď že se jednalo o neopatrné jednání.
Tak jsem se znovu odvolal o poslal jim i příklad který pojišťovna uváděla v brožuře při uzavírání smlouvy, který je stejný jako můj případ a dostal další nesmyslnou výmluvu, že v mém případě byla taška na zadním sedadle, což v jejich vzorovém případě není uvedeno. Takže na plnění nemám nárok.
Ukradenou kabelku ve vzorovém případě měla podle nich paní asi určitě zamčenou v kufru. To je nesmysl.
Beru to jako klamavé jednání při uzavírání smlouvy protože za neopatrné jednání se dá zahrnout cokoli, že jsem nechal auto bez dozoru, že nosím u sebe peníze, že vyndavám mobil na ulici...a nemuseli by plnit vůbec žádnou událost.
Každopádně auto mi vykradli stejným způsobem 2015 a tehdy mi vše vyplatili bez nejmenších problémů takže vím že na to mám nárok. To že je to podruhé nikdo nezmínil a asi to ani nezjistili ale myslím že hlavní důvod proč se cukají je v tom že pojišťovnu koupila Kooperativa a tlačí je k "šetření".
Každopádně si myslím že se jen snaží vymlouvat a chtěl jsem požádat o pomoc. Mohu zaslat všechny podklady a komunikaci s pojišťovnou.
Děkuji, Ilja
Komentáře vytvořeny pomocí CComment