2014 jsem byl osloven zástupkyní Allianz, že se mi podívá na mé stávající smlouvy a když zjistí, že mi může nabídnout lepší pojistku, tak mi stávající přepracuje. Přepracovala mi životní pojištění, takže jsem přišel o několik tisíc u té původní, ale největší problém jsem měl s pojištěním odpovědnosti za škody z výkonu povolání, kterou musím ze zákona mít.
Původní jsem měl u ČPP. Zástupkyně mi řekla, že mi ta stávající nekryje všechny škody, takže ji přepracuje. Připravila výpověď původní smlouvy a dala mi podepsat novou smlouvu. Při podpisu mi tvrdila, že mám kvalitnější smlouvu, než jsem měl. Věřil jsem jí. Nepředala mi ani pojistné podmínky.
2017 jsem způsobil na služebním vozidle škodu a tehdy jsem zjistil, že tato zástupkyně mi nesjednala smlouvu jakou jsem měl, ale uzavřela se mnou smlouvu pojištění odpovědnosti za škodu v běžném životě. Dokonce jsem se se dozvěděl, že Allianz v té době pojištění odpovědnosti za škodu z výkonu povolání vůbec nenabízela. Dvakrát jsem si stěžoval na tuto paní u Allianz, ale dvakrát mi bylo odpovězeno v tom smyslu, že mi tato paní sjednala to, co jsem chtěl a že jsem opak nedokázal. Já si myslím, že je to přece tak jasné - dal jsem ji pojistku pro zaměstnance, kterou jsem musel mít a ona mi sjednala pojistku úplně jiného typu, než jsem ji předal. Přece bych po ní nechtěl sjednat něco, co jsem vůbec nepotřeboval! Nyní jsem dokonce zjistil, že je i záznam z jednání bez mého podpisu, tzn. , že vlastně k žádnému jednání nedošlo. Díky jednání této paní musím uhradit ze svého 80.000 Kč.
Vím, že jsem v právu, jen nevím, jak mám postupovat. Mám šanci uspět v případném soudním sporu?
Děkuji, Ludvík
Komentáře vytvořeny pomocí CComment