Jsem zaměstnaná v příspěvkové organizaci jako uklízečka. Dodatkem ke smlouvě se mi pracovní pozice rozšířila na pokladníka, tj. kumulovaná funkce uklízečka/pokladní (ohodnocení dle plat. třídy odpovídající funkci pokladníka). Nyní, k aktuální koronavirové situaci, se ředitel rozhodl, že funkci pokladníka úplně zruší (organizační změna), zavede pouze bezhotovostní platební styk a já tím pádem budu opět zaměstnaná pouze jako uklízečka.
Jedná se o galerii, kam chodí denně desítky návštěvníků a z 90 % platí hotově. Má můj zaměstnavatel na toto právo? Konkrétně cituji část z příkazu zaměstnavatele, který nám byl emailem zaslán 3.4.2020 ("3. organizační opatření - s platností od 01.04.2020 bude zrušen hotovostní platební styk a fyzické vedení pokladny. Nákupy kancelářských a hygienických potřeb, materiálu a pohonných hmot budou probíhat bezhotovostní platbou služební platební kartou, účtovat o těchto platbách bude účetní organizace a funkce pokladní bude organizačním opatřením zrušena"). Ještě bych chtěla dodat, že už jednou ředitel organizace mi chtěl funkci pokladníka "odebrat", poněvadž jsem byla měsíc na pracovní neschopnosti a chtěl pokladnu předat účetní organizace, to jsem odmítla. Nikdy jsem v této oblasti neudělala žádnou chybu. Předem Vám velice děkuji. Leona.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment