Po stížnosti zákazníkem bylo dáno k podpisu "Upozornění na možnost rozvázání pracovního poměru dle §52 odst. g) Zákoníku práce". Stížnost jsem považovala za neoprávněnou a proto jsem toto odmítla podepsat, pokud to neproberu s právníkem. Toto mi nebylo umožněno a "Upozornění ..." podepsala kolegyně (jako svědek, že jsem to odmítla převzít). Je výše uvedený postup správný a "Upozornění ..." platné? Chtěla jsem pod text připsat své zdůvodnění a vyjádření k dané stížnosti, ale ani toto mi nebylo dovoleno. Celá záležitost je z října tohoto roku - existuje nějaká promlčecí lhůta nebo jiná forma, jak se této záležitosti do budoucna zbavit? Děkuji, prodavačka Marie.
Pracovní doba, kázeň, povinnosti, řád
Jak se bránit proti výtce zaměstnavatele při stížnosti zákazníkem
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Pracovní doba, řád, kázeň, náplň práce
- Zobrazení: 4607
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Odpověď:
Jedná se pouze o upozornění a to je platné i v této formě. Měla jste se bránit požadavkem přesného informování, z jakého důvodu Vám toto upozornění bylo předneseno a případně to se snažit vyvrátit. Není to v žádném směru právně významný dokument, takže promlčecí lhůty nebo nějaké sankce z něj neplynou. Zbavení se této nepříjemnosti v podstatě také nelze – zaměstnavatel buď může při dalším konfliktu k této skutečnosti přihlédnout či nikoliv.
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment