Reklamovala jsem korbu kočárku a prodejce napsal do protokolu poznámku, že v případě neuznání reklamace si zákazník hradí náklady na poštovné. Reklamace nebyla uznána. Reklamovala jsem sklon korby směrem k hlavě - miminko je tedy hlavou dolu po uložení do kočárku.
Naše dcera v kočárku nikdy nevydržela déle než pár minut a poté začala brečet takovým způsobem, že jsme ji museli vyndat). Jakým způsobem se mohu proti výroku dovozce bránit? A je jeho požadavek na úhradu poštovného v případě neuznané reklamace oprávněný? Dita
Odpověď:
Doporučuji oslovit znalce a nechat udělat znalecký posudek na konstrukci kočárku. Následně kočárek reklamujte opakovaně.
Právo na úhradu nákladů neoprávněné reklamace, které prodávajícímu vznikly, prodávající má. Nicméně můžete je obratem uplatnit po opětovně uplatněné reklamaci na základě znaleckého posudku.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment