Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Dva měsíce po dvouleté záruce se nám pokazil notebook, dali jsme ho opravit do autorizovaného servisu a zaplatili cca 6000,-. Po třech měsících se opět projevila stejná závada. Tu nám po dlouhé opravě spravili bezplatně - výměnou celého tišťáku (i když na dvakrát, kdy nám poslali počítač bez funkčního monitoru). Nyní po pětí měsících od druhé opravy se projevila opět stejná závada. Máme nárok na bezplatnou opravu, když se jedná stále o tu samou závadu - již potřetí. Děkuji, Michaela


    Odpověď:

    Autorizovaný servis má odpovědnost za vady vzniklé opravou věci, záruční doba servisu je ze zákona  3 měsíce, nebyla-li v záručním listě uvedena delší záruční doba. Jestli Vám stále běží záruční doba opravy, pak máte nárok na bezplatnou opravu či přiměřené snížení ceny opravy. Pokud by závada byla způsobena opravou, tak máte nárok na náhradu škody.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování