Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Reklamovali jsme u stavební firmy nekvalitně odvedenou práci na vnější omítce (celkem u tří rodinných domů), ale firma nám na reklamaci nikterak neodpověděla (jsou to skoro dva měsíce). Prosím tedy o radu, zda je nějaká konkrétní lhůta, a jestli se dá uvažovat po této lhůtě reklamace za automaticky uznanou. Stejně tak prosím o navržení dalších případných kroků k donucení stavebníka reklamaci řešit, uznat a opravit. Děkuji, Kvído


    Odpověď:

    Pokud reklamace není vyřízena, včetně opravy do 30 dnů od jejího podání (nebylo-li dohodnuto jinak), je reklamovaná vada posuzována za objektivně neodstranitelnou a kupujícímu vznikají nároky, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou – máte tedy nárok žádat přiměřenou slevu z ceny, opravu věci a to i soudní cestou a nebo můžete od smlouvy odstoupit.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování