31.1.2010 jsme s jednou firmou sepsali smlouvu o výměně oken a dveří. 12.2.2010 jsme uhradili 50% zálohu z celkové ceny. 1.3.2010 firma započala s výměnou. Montážní práce byly ukončeny 5.3.2010. Hned v průběhu montáže jsme zjistili závady u terasových dveří (těsnící lišty u skel dveří byly ze tří různých barev, zdeformované těsnění a černé skvrny uvnitř skla), na které jsme ihned upozornili vedoucího montážní skupiny, který volal na firmu vyrábějící okna.
Dne 1.4.2010 jsme výše uvedené firmě zaslali písemnou reklamaci. 22.4.2010 nám z jiná firma zabývající se výrobou oken provedla výměnu lišt u dveří a zároveň provedla kontrolu těsnění oken, kde byly zjištěny závady deformované těsnící gumy u 4 oken, na které s námi sepsala reklamační list. Do dnešního dne závady dveří i oken nebyly provedeny první firmou. 17.5.2010 nám první firma zaslala fakturu k doplacení zbývající částky, aniž by odstranili závady uvedené v reklamačním listu. Při osobním jednání s technikem uvedené firmy dne 9.6.2010 nás ujistil, že dá vše do pořádku a fakturu ať zaplatíme, až bude vše opraveno. 16.7.2010 jsme zaslali doporučený dopis do vlastních rukou majiteli první firmy, který reagoval na dopis, že naši reklamaci bude osobně řešit. Do dnešního dne čekáme na odstranění závad a máme obavy, aby nám firma neúčtovala sankce z prodlení uhrazení faktury. Ptáme se, jak máme postupovat v nečinnosti této firmy vůči nám a také zda máme zbytek faktury zaplatit. Můžeme požadovat slevu na vadné zboží, materiál a nedodržení reklamovaných oprav? Děkujeme, manželé Novákovi
Komentáře vytvořeny pomocí CComment