Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Hodnocení 4.00 (1 hlas)
    Kdo platí demontáž vadného reklamovaného zařízení - zákazník nebo výrobce zařízení?
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)

    Jakou mám odpovědnost za zařízení/zboží, jehož nejsem výrobcem, které zákazníkovi dodám v rámci jeho instalace a u něhož se v záruční době vyskytne vada. Např. když jako elektrikář (OSVČ) dodám a namontuji svítidlo u něhož se později vyskytne výrobní vada. Vada je výrobcem uznána, tj. nejednalo se o vadu, kterou bych způsobil já neodbornou montáží.

    Má v tomto případě zákazník nárok, abych mu zdarma provedl, demontáž vadného svítidla a následně montáž nového, včetně dopravy k němu? Nebo je to stejné, jako kdyby si svítidlo zakoupil sám zákazník a já provedl pouze jeho montáž - tj. veškeré náklady spojené s případnou demontáží i montáží platí zákazník. Děkuji.

     

    Odpověď:

    Pokud součástí smlouvy mezi Vámi a zákazníkem je také dodávka svítidla, tak zákazník reklamuje vady svítidla u Vás. V případě, že se jedná o výrobní vadu, pak máte Vy možnost obrátit se na výrobce.

    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování