Koupila jsem rozbalený vysavač na baterii (Dyson) s roční zárukou. Těsně před koncem záruky se výrazně snížil čas vysávání. Faktura byla vystavena 21.5.2017 a 20.5.2019 jsem prodejci odeslala e-mailem reklamační list, který má na stránkách, a vysavač následoval poštou. Reklamace mi byla zamítnuta s odůvodněním:
„Popis opravy: Zařízení je plně funkční. Záruka na kapacitu baterie je pouze 6 měsíců. “. Na prodejní faktuře je zmíněna záruka 12 měsíců (o kratší záruce pro baterii nikde není zmínka).
Navíc jsem při návratu vysavače zjistila, že se občas zadrhává klapka uzavírající tubu, aby pokud se nevysává, nepadalo smetí zpět ven.
Dotaz: Mám nárok na novou (opravenou) baterii? Pokud ano, na koho se mám obrátit? Patří problém s uzavírací klapkou ještě do záruky anebo ne? Děkuji, Alča
Komentáře vytvořeny pomocí CComment