Reklamovali jsme televizi do 6 měsíců od jejího nákupu. Nákupní cena televize byla cca 16.000,-. Po krátkém užívání se na obrazovce objevily svislé pruhy. Přečetli jsme si manuál, kde bylo psáno, že se může jednat o aktualizaci software, pokud aktualizace nepomůže, máme kontaktovat značkový servis. Pruhy bohužel nezmizely, volali jsme do servisu.
V servisu nám sdělili, že s největší pravděpodobností se jedná o špatný základní panel. Odvezli jsme tedy televizi k prodejci na reklamaci. Televize je teď v servisu, za 3 dny končí 30 denní zákonná lhůta pro reklamaci.
Můžeme v tomto případě požadovat výměnu za nový kus nebo odstoupení od smlouvy jako podstatné porušení smlouvy?
Nebo se jedná o nepodstatné porušení smlouvy a musíme přijmout opravenou televizi?
Vycházím z Vašeho výkladu reklamace 1.4.1, pokud bychom věděli, že má televize vadný základní panel, jistě bychom si ji nekoupili.
V reklamačním protokolu jsme uvedli jako řešení reklamace odstoupení od smlouvy. Děkuji, Debora
Komentáře vytvořeny pomocí CComment