Zboží bylo zakoupeno přes web Euronics dne 22.10.2015 - dne 22.10.2015 jsme dostali email ohledně toho, že platba byla úspěšně připsána na účet Euronics. Na faktuře stojí: datum vystavení 22.10.2015, datum splatnosti 22.10.2015 a datum uskutečnění zdaň. plnění 22.10.2015. Zboží bylo zasláno jako balík do ruky a bylo převzato dne 27.10.2015.
Prosím o odpověď, do kterého data platí lhůta pro uplatnění reklamace. Euronics tvrdí, že zboží již není 3 dny v záruce. Dnes (01.01.2018) mi, ale napsali, že je reklamace vyřízena - že se závada v servise neprojevila. Vzhledem k tomu, že na další testování doma už nemám čas - zboží bylo přijato do reklamace poslední možný den, prosím o odpověď, jak mám dále postupovat. Předpokládám, že zboží opravené není, vzhledem k tomu, že se závada v servise neprojevila. Děkuji, Gabriela
Komentáře vytvořeny pomocí CComment