Reklamovala jsem lampičku u prodejce, dostala jsem vyjádření, že se jedná o mechanické poškození USB konektoru. S tím jsem nesouhlasila, protože jsem používala výrobcem dodaný kabel a ani jsem ji nijak mechanicky nepoškodila. V prodejně, kde jsem lampičku kupovala, mi prodavač sdělil, že je to běžná reklamace a že tento typ vady automaticky neuznávají.
Očekávala jsem, že lampičku posílají k reklamaci výrobci či společnosti, od které ji kupují. Dostala jsem odpověď, že ji posílají autorizovanému servisu. Žádala jsem od nich kontakt na tento servis a dostala jsem odpověď, že mi ho nemohou poskytnout. K reklamaci se mi nevyjádřil servis, ale pouze prodejce. Můj dotaz je, zda je to takto v pořádku. Podle mého názoru bych měla dostat vyjádření buď přímo od výrobce či autorizovaného servisu včetně jeho kontaktu. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem a přáním hezkého dne, Michaela.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment