Mám dotaz na reklamací služby. Jedná se o opravu auta Volkswagen Passat. Dne 4.5.2017 v Havířově jsem dal auto do autoservisu s vadou. Je funkční pouze na tři válce, tak jsem požadoval výměnu vstřikovače na prvním válci. Servis provedl diagnostiku motoru. Zjistil vadu motoru. Provedl práce výměna vstřikovací trysky válec č. 1 + přetěsnění a výměna elektroinstalace.
Ještě téhož dne mi volal, že auto si můžu vyzvednout je plně funkční. Na pobočku autoservisu jsem se dostavil dne 5.5.2017 ihned ráno. Byl sem ujištěn, že auto je funkční, mechanik ho byl projet předešlý den. Tak jsem zaplatil částku za opravu a náhradní díly 4.591 Kč. Auto jsem převzal. Nastoupil jsem do auta, nastartoval a při rozjetí jsem zjistil, že auto vůbec nereaguje na plyn, takže s autem nebylo vůbec možné odjet (nefunkční). Při tom jak jsem auto dával do servisu nemělo vůbec tenhle problém, dalo se s ním normálně jezdit, auto bylo pojízdné. Ihned jsem zašel zpátky do auto servisu s tím, že je auto nefunkční. Mechanik auto napojil na diagnostiku, ale bohužel problém na místě nevyřešil, tak auto zůstalo v autoservisu. Pán ze servisu mě několikrát informoval jak probíhají opravy atd. Až po mém zavolání 19.5.2017 mě informoval, že na autě proběhli práce za cca 5.000 Kč, ale auto, že je pořád nefunkční. Proto vás žádám o radu jak postupovat dále. Mám zato, že když auto při prvním předání netrpělo vadou, nereaguje na přidaní plynu, tak by náklady na opravu měl nést servis, nikoliv já jako zákazník. Děkuji.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment