Při reklamaci monitoru (ze spodu asi do poloviny je tmavý obraz, špatné čtení) jsem požadoval výměnu za monitor stejné nebo i jiné značky nebo vrácení peněz. Vedoucí prodejny ale chce dát monitor do záručního servisu, kde je lhůta na vyřízení do 30 dnů. Monitor potřebuji ale stále na vedení účetnictví a hlavně na doklady pro EET.
Když reklamujeme v prvních šesti měsících po nákupu (respektive převzetí) zboží, platí pro nás kupující výhodnější právní režim. Podle zákona se v tomto případě předpokládá, že věc měla nedostatek už ve chvíli převzetí. Opak by prodejce musel prokázat, což je velmi složité. Mám tudíž automaticky právo na výměnu zboží. Moc Vás prosím o podání Vašeho názoru, zda mám nárok na výměnu nebo vrácení peněz, kde je pravda a předem děkuji. S pozdravem, Honza.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment