Jak mohu postupovat ve věci zhotovení úprav postelí a následné nezaplacení mnou fakturovanou částku. Při navštívení zákazníka jsem přebral materiál na výrobu nových postelových bočnic a úpravu starých postelových čel. Dostal jsem instrukce a nákres finální úpravy dle požadavku zákazníka.
Vysvětlil jsem mu jaký spojovací materiál (použité lepidlo, šrouby, dřevěné krytky a vruty do dřeva, …) a jakým způsobem bude použit. Se starými čely jsem toho moc nemohl udělat, byli křivé a prolakované. Stará čela jsem mu nadstavoval novými deskami přilepením a sešroubením k původním. Po zhotovení úprav a nalakování jsem vše nafotil (zakrytí šroubení dřevěnými krytkami, spojení s původními křivými čely) a s fakturou zaslal mailem zákazníkovi. Se vším souhlasil formou SMS zprávy s tím, že mám vše přivést. Po přivezení si zákazník zabalené postele prohlédl a převzal, poptával další práci s tím, že dodrží splatnost faktury a zašle peníze navíc za dodání dalších desek. Na souhlas jsme si podali ruku a rozloučili jsme se. Před splatností faktury mi zákazník zaslal mail, že mi zaplatí pouze třetinu a potom se rozhodne, kolik mi pošle, až si nechá předělat dřevěné krytky na deskách pro zakrytí spojení šroubem. Zkrátka začal vymýšlet důvody k nedoplacení faktury, které už trvají skoro 2 měsíce. A nehodlá mi nic zaplatit. Může žádat opravu, i když pochybení z mé strany nedošlo a vše bylo provedeno dle přání zákazníka, které teď popírá. Děkuji za odpověď s pozdravem Filip
Komentáře vytvořeny pomocí CComment