02/2015 koupen mobil (Navis trade s. r. o.), 16.9.2016 odeslán do autorizovaného servisu na záruční opravu sluchátek a nezáruční opravdu displeje, 19.9.2016 doručeno, 22.9.2016 cenový návrh vyšší než cena nového zařízení, o sluchátkách se nezmiňují, 27.9. zamítám opravu mobilu, požaduji opravu sluchátek, 5.10.2016 odeslání ze servisu (zjistil jsem si sám), 13.10.2016 navrácení do servisu pochybením přepravní společnosti, ten den servis i vyrozumím.
Opakovaně žádám odeslání, bez výsledku.
1) Nebyl jsem stále vyrozuměn o záruční opravě sluchátek (přiložených a patřících k mobilu).
2) Od cenového návrhu jsem vlastně nebyl vyrozuměn s ničím.
3) Doba v servisu přesahuje 30 dní.
Jak mohu postupovat? Je možné požadovat od prodejce odstoupení od smlouvy, popř. jakou formou? Jak postupovat vůči servisu? Děkuji, Denis
Komentáře vytvořeny pomocí CComment