Co nejdříve u prodejce uplatněte reklamaci první opravy. Prodejce odpovídá obdobně jako u koupě zboží i za vadné provedení opravy, proto by po Vás neměl požadovat zaplacení druhé opravy, pokud jste u něj reklamovali první opravu.
Nicméně Vašeho z dotazu vyplývá, že jste druhou opravu neuplatnili jako reklamaci, nýbrž jako běžnou opravu. V tomto případě by prodejce mohl požadovat úhradu druhé opravy. Vy byste tedy museli nyní reklamovat první opravu a požadovat slevu ve výši úhrady za druhou opravu.
Prodejce je povinen Vaší reklamaci vyřídit do 30 dnů. Pokud by tento termín byť o 1 den překročil, obraťte se na Českou obchodní inspekci.
Pokud by prodejce Vaši reklamaci neuznal, obraťte se rovněž na Českou obchodní inspekci s žádostí o mimosoudní vyřešení sporu. Pokud by ani poté prodejce Váš nárok neuznal, bude jedinou možností podání žaloby. Pro tento případ již doporučuji obrátit se na advokáta.
Bližší informace o mimosoudním řešení sporu u ČOI jsou dostupné zde:
http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/
Komentáře vytvořeny pomocí CComment