Jak dál postupovat při vyřízení reklamace. V kamenném obchodě jsem si zakoupila kabelku. Bohužel, až po příchodu domů, jsem si všimla, že je seknutá. Ze zdravotních důvodů jsem ji reklamovala až po měsíci. Byl mi vystaven reklamační lístek, kde prodávající si zaznamenala pouze moji adresu.
Po uplynutí 35-ti dnů od reklamace, jsem se telefonicky dotázala, zda a jak je reklamace vyřízena. Bylo mi pouze sděleno, že vyřízena je, ať se dostavím do provozovny. Tam jsem se dostavila hned další den. Prodávající mi bylo sděleno, že reklamace mi nebyla uznána. Dotázala jsem se, proč mě neuvědomili o vyřízení v měsíční lhůtě danou zákonem (adresu moji měli, telefonní číslo si nevyžádali). Bylo mi odpovězeno: "A kde jste to viděla? My nejsme povinni vás obeznamovat o vyřízení". Z prodejny jsem odešla. Doporučenou poštou jsem majiteli obchodu zaslala dopis, že z důvodu nedodržení doby 30-ti dnů na vyřízení reklamace a nedodržení lhůty pro informaci o vyřízení, od kupní smlouvy odstupuji a žádám o zaslání kupní ceny na můj účet. Do třech dnů mi byl zaslán tentokráte doporučený dopis, kde prodávající uvádí, že mi bylo dáno ve lhůtě 30-ti dnů od reklamace korespondenčním lístkem na vědomí, že reklamace nebyla uznána, ať se do prodejny pro kabelku dostavím. Jak mám nyní postupovat? Za odpověď předem děkuji. S pozdravem Dita
Komentáře vytvořeny pomocí CComment