Odesílala jsem zboží, které si u mě pán koupil přes bazar a vybral si dopravu přepravní společností. Zboží mu však přišlo poškozené, vinou přepravní společnosti, což je jasně vidět. Přepravní společnost mi však reklamaci neuznala z důvodu špatného zabalení (zboží bylo zabaleno dostatečně, ale to už je na další dotaz).
Pán mi chce zboží vrátit a požaduje po mně vrácení peněz, z důvodu, že jsem zboží špatně zabalila a jemu přišlo poškozené. Což se mi samozřejmě nechce z důvodu, že už zboží mohl používat, protože je sice poškozené ale plně funkční. A i z důvodu že si dopravu přepravní společností vybral sám. Zajímalo by mě jaké mám v této situaci možnosti a jak mám postupovat - zda mám vrátit kupní cenu nebo zda má on reklamovat služby přepravní společnosti. Moc děkuji, Karolína
Komentáře vytvořeny pomocí CComment