31. 8. 2015 jsem podepsala objednávku na služby výživového poradenství. Musela jsem za služby předem zaplatit 6.000,- Kč a v této ceně bylo zpracování jídelníčku a následné konzultace osobní nebo telefonické. Až 7.9.2015 jsem obdržela zpracovaný jídelníček.
Přesto, že jsem na předchozí konzultaci upozornila na alergii na lepek, jídelníček lepek obsahoval a i celkově mě jeho úroveň a kvalita neuspokojila. Jeho cenu na objednávce firma uvádí 3.900 Kč, ale obdobný jídelníček je možné získat zdarma na netu. Při další konzultaci 21.9.2015 byl na stejnou hodinu objednán omylem jiný člověk. Ztratila jsem v tuto firmu díky naprosté neprofesionalitě důvěru a rozhodla se od objednávky ustoupit a požadovat zpět zaplacenou částku. V podstatě jsem žádnou jejich službu nečerpala, protože jídelníček byl pro mě zdravotně závadný a první konzultace se z jejich viny neuskutečnila. Odstoupení od smlouvy jsem jim předala 23.9.2015 písemně a dověděla jsem se, že odstoupit mohu pouze do 24 hodin od podpisu objednávky a momentálně se jedná o reklamaci. V té době jsem ale jídelníček (objednanou službu) neměla k dispozici a nemohla tudíž jeho kvalitu posoudit. Vyplnila jsem reklamační protokol a uvedla jsem v něm, že odstupuji od objednávky do 1 měsíce od podpisu. Sdělte mi prosím, jaká jsou v tomto případě má práva a jak mám postupovat. Děkuji, Olga
Komentáře vytvořeny pomocí CComment