07/2015 jsem si pořídila do nového domu novou kuchyňskou linku. Před nedávnem došlo k pádu horní dvojskřínky, která rozbila skleněnou pracovní desku a způsobila škodu za cca 50 tis. Kč. Firma realizujicí kuchyň reklamaci odmítá! Jelikož se jedná o dům postavený z dřevěných broušených hranolů, má zeď tendenci si sedat (dosedá do spár mezi hranolama).
V důsledku toho se horní skříňka vyhákla z lišty na kterou byla zavěšena, protože se opřela o skleněný obklad, který se pod ní nacházel. Obklad, i skl. desku i kuchyň montovala jedna firma! Na sedání srubové zdi jsem ústně upozorňovala, proto byla ponechána 0.5 cm mezera na sedání, nicméně to nebylo dostačujicí. Kdo za závadu nese odpovědnost? Je reklamace oprávněná? Firma se k reklamaci vyjádřila následujicím způsobem:
"Dobrý den, k pádu skříněk nedošlo vlivem vadné montáže ani vlivem vady výrobku, proto nejde v tomto případě o reklamaci. Skříňky a pracovní desku můžeme vyrobit znovu, ale potřebuji písemnou objednávku. Vzhledem k postoji pojišťovny vám mohu pro zmírnění nákladů spojených s uvedením kuchyňské linky do původního stavu poskytnout slevu 25%." Děkuji, Anna
Komentáře vytvořeny pomocí CComment