Dne 24.08.2011 jsem zakoupil myčku na nádobí. Dne 26.01.2012 jsem ji rozbalil a zjitil, že jsou zdeformovaná dvířka a celá myčka vykřivená. Dne 27.01.2012 jsem začal vyřizovat reklamaci u prodejce, ale ten reklamaci nechtěl uznat, že uběhla dlouhá doba mezi zakoupením a rozbalením a že jsem si to mohl udělat sám.
Odkázal na servis a servis na výrobce. Výrobci jsem zaslal fotografie poškození a ten mi sdělil, že deformace dvířek myčky a její vykřivení vzniklo přepravou (pádem z vyšší výšky) a odkázal mě na prodejce. Prodejce myčku převzal a poslal ji na posouzení svému dodavateli, jestli se dá reklamovat. Po čtrnácti dnech mi telefonicky oznámil, že mu dodavatel reklamaci odmítl a mám si přijet pro myčku a nechat si ji opravit v servise na vlastní náklady. Myčka se opravit nedá, proto jsem žádal výměnu za novou. Mám nárok na novou myčku? Jak mám postupovat dál? Dát spor k soudu a jaké mám šance na výhru? Děkuji, Ota
Komentáře vytvořeny pomocí CComment