Dne 1.2.2011 jsem uzavřela se společností T-mobile smlouvu na paušál. Při podepisování smlouvy jsem se informovala na všechny obchodní podmínky spojeny s touto smlouvou, zároveň i na to zda při zablokování či odblokování telefonního čísla je tato služba zpoplatněná.
Stalo se to, že jsem tři měcíce od podpisu smlouvy ztratila mobilní telefon s číslem na paušál, ihned jsem kontaktovala operátora T-mobile, kde mi bylo sděleno, že mi číslo sice zablokují, ale tato služba je zpoplatněná, což mi obchodní zástupce zamlčel a to i když jsem se na to při podpisu smlouvy ptala. Psala jsem dopisy na T mobile, kde mi odpověděli, že by rády tuto skutečnost prověřili, ale bohužel na formu jednání nemůžou přistoupit k objektivnímu zpětnému šetření. Sdělila jsem jim, že si myslím že z mé strany nedošlo k porušení smluvních pravidel a že žadám o zrušení smlouvy z výše uvedeného důvodu. Chtěla bych se zeptat, co mám ještě udělat, aby tato smlouva byla zrušená. Děkuji, Tereza
Komentáře vytvořeny pomocí CComment