Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    08/2010 jsem zakoupil nový Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium S. K dnešnímu datu je tedy v provozu něco málo přes rok a mám problém stále s jednou věcí, kterou stále uplaňuji na reklamaci:
    - na cca 4000 km - oznámení auta Service oil = uznaná reklamace, výměna oleje a filtru

    - na cca 11000 km - oznámení auta Service oil = uznaná reklamace, výměna oleje a filtru, update softwaru
    - na cca 20000 km - normální servisní prohlídka, výměna oleje a filtru
    - na cca 30000 km - oznámení auta Service oil = dne 1.12.2011 jsem byl znovu v servisu nahlásit tuto chybu, reklamaci nechtějí uznat, že se jedná o vlastnost auta.
    Auto kupováno podle obchodního zákoníku. Co mám v takovémto případě dělat, když se k celé věci staví takto? Děkuji, Honza

    Odpověď:

    Doporučovala bych žádat od prodejce dodání náhradního zboží (výměna automobilu), protože vady jsou očividně neopravitelné. Nárok plyne z § 436 odst. 2 obchodního zákoníku. Samozřejmě z toho stejného důvodu můžete odstoupit od smlouvy, ale to znamená, že Vám budou vráceny peníze a nebudete mít automobil.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování