Zákazník si zakoupí kuchyň v obchodním domě, zakoupí si dopravu a montáž v tomtéž OD (kterou však provádí externí firma), díl kuchyně poškozen, objednán nový, dojde od výrobce kuchyně řádně do 30 dnů prodejci, ten pak dá požadavek na opravu externí firmě (např. 3 dny před koncem lhůty), musí být vše i stou montáží do 30 dnů nebo je zde nějaká výjimka, prodloužení lhůty. Děkuji za odpověď, Petra.
Zákazník si zakoupí kuchyň v obchodním domě, zakoupí si dopravu a montáž v tomtéž OD (kterou však provádí externí firma), díl kuchyně poškozen, objednán nový, dojde od výrobce kuchyně řádně do 30 dnů prodejci, ten pak dá požadavek na opravu externí firmě (např. 3 dny před koncem lhůty), musí být vše i stou montáží do 30 dnů nebo je zde nějaká výjimka, prodloužení lhůty. Děkuji za odpověď, Petra.
Zákazník si zakoupí kuchyň v obchodním domě, zakoupí si dopravu a montáž v tomtéž OD (kterou však provádí externí firma), díl kuchyně poškozen, objednán nový, dojde od výrobce kuchyně řádně do 30 dnů prodejci, ten pak dá požadavek na opravu externí firmě (např. 3 dny před koncem lhůty), musí být vše i stou montáží do 30 dnů nebo je zde nějaká výjimka, prodloužení lhůty. Děkuji za odpověď, Petra.
Zákazník si zakoupí kuchyň v obchodním domě, zakoupí si dopravu a montáž v tomtéž OD (kterou však provádí externí firma), díl kuchyně poškozen, objednán nový, dojde od výrobce kuchyně řádně do 30 dnů prodejci, ten pak dá požadavek na opravu externí firmě (např. 3 dny před koncem lhůty), musí být vše i stou montáží do 30 dnů nebo je zde nějaká výjimka, prodloužení lhůty. Děkuji za odpověď, Petra.
Mám dotaz ohledně vrácení peněz za zboží ve 14ti denní lhůtě (bez udání důvodu). Zákazník si objednal čtyři kusy věcí (oblečení), zaplatil cenu zboží + poštovné 80, -. Jeden kus zboží vrátil. Jsem povinna mu vrátit první poštovné, ale v jaké výši? Celých 80, -? Nebo to mám vydělit čtyřmi? Pamatuje na toto zákon? A nadále do budoucna:
Mám dotaz ohledně vrácení peněz za zboží ve 14ti denní lhůtě (bez udání důvodu). Zákazník si objednal čtyři kusy věcí (oblečení), zaplatil cenu zboží + poštovné 80, -. Jeden kus zboží vrátil. Jsem povinna mu vrátit první poštovné, ale v jaké výši? Celých 80, -? Nebo to mám vydělit čtyřmi? Pamatuje na toto zákon? A nadále do budoucna:
Mám dotaz ohledně vrácení peněz za zboží ve 14ti denní lhůtě (bez udání důvodu). Zákazník si objednal čtyři kusy věcí (oblečení), zaplatil cenu zboží + poštovné 80, -. Jeden kus zboží vrátil. Jsem povinna mu vrátit první poštovné, ale v jaké výši? Celých 80, -? Nebo to mám vydělit čtyřmi? Pamatuje na toto zákon? A nadále do budoucna:
Mám dotaz ohledně vrácení peněz za zboží ve 14ti denní lhůtě (bez udání důvodu). Zákazník si objednal čtyři kusy věcí (oblečení), zaplatil cenu zboží + poštovné 80, -. Jeden kus zboží vrátil. Jsem povinna mu vrátit první poštovné, ale v jaké výši? Celých 80, -? Nebo to mám vydělit čtyřmi? Pamatuje na toto zákon? A nadále do budoucna:
02/2015 koupen mobil (Navis trade s. r. o.), 16.9.2016 odeslán do autorizovaného servisu na záruční opravu sluchátek a nezáruční opravdu displeje, 19.9.2016 doručeno, 22.9.2016 cenový návrh vyšší než cena nového zařízení, o sluchátkách se nezmiňují, 27.9. zamítám opravu mobilu, požaduji opravu sluchátek, 5.10.2016 odeslání ze servisu (zjistil jsem si sám), 13.10.2016 navrácení do servisu pochybením přepravní společnosti, ten den servis i vyrozumím.
02/2015 koupen mobil (Navis trade s. r. o.), 16.9.2016 odeslán do autorizovaného servisu na záruční opravu sluchátek a nezáruční opravdu displeje, 19.9.2016 doručeno, 22.9.2016 cenový návrh vyšší než cena nového zařízení, o sluchátkách se nezmiňují, 27.9. zamítám opravu mobilu, požaduji opravu sluchátek, 5.10.2016 odeslání ze servisu (zjistil jsem si sám), 13.10.2016 navrácení do servisu pochybením přepravní společnosti, ten den servis i vyrozumím.