Chci se zeptat, zda je možné odstoupit od kupní smlouvy - koupi pianina, které jsme předem neviděli a nevyzkoušeli, vybírali jsme jen podle fotky a na doporučení prodejce - firmy (pianino je repasované, není nové, prodávající firma na něj dává 5 let záruku). Pianino nám přivezl řidič, smlouvu jsme podepsali u nás doma a dali řidiči, jenže když jsme pianino pořádně prozkoušeli, nejsme spokojení.
Koupila jsem byt ve starším domě, který byl 2016 rekonstruován. Dva měsíce po nastěhování se na zdech objevila plíseň a sanačním pracovníkem byla zjištěna vlhkost stěn přes 10 procent. Chci se zeptat, zda mám nárok na reklamaci skrytých vad u předchozího majitele a jak mám postupovat.
10/2018 nám firma zhotovila plot z tahokovu. Podezdívku jsme měli vlastní z přírodního kamene. Firma zakázku neprovedla kvalitně a navíc poškodila podezdívku z kamene. Při montáži a řezání poškodili kámen na několika místech, navíc vyřízli hlavu plotového sloupku jelikož posuvnou bránu umístili vysoko.
06/2019 jsme koupili Škodu octavii ročník 2010. Paní byla velice slušná, dala nám k tomu veškeré papíry. I jeden kde jsou popsány všechny výměny na voze od mechanika z jejich vesnice. 07/2019 se nám automobil cestou z dovolené v Rakousku zastavil a nejel. Rozblikala se kontrolka. Na naše náklady jsme jej odtáhli do ČR.
Obracím se na Vás s dotazem jako zastupitel obce Police. Obec Police 07/2019 zakoupila na dotace 30 setů posezení (stůl a 4 židle) do kulturního sálu. Nábytek byl sestaven odbornou firmou. Za měsíc byl použit celkem 2x v časovém rozsahu asi 2x3 hodiny.
Chystáme se spustit e-shop, kde budeme vyrábět obrázky na zeď se jménem, datem narození a mírami dítěte podle přání zákazníka. Chtěla bych se zeptat, zda v takovém případě platí, že zákazník nemá právo na odstoupení od smlouvy v zákonné 14denní lhůtě?
Jak je to s dobou, do které musí být vyřízena reklamace výrobku (dron) v záruce. Konkrétně v mém případě prodejce požádal o prodloužení, po "zjištění", že výrobek je poškozený - uvedeno mnou již v okamžik předání k opravě. Nyní jež je to více než dva měsíce od předání, na moje dotazy, jak je to s posouzením, nikterak neraguje.
Rekonstrukci rodinného domu jsem zahájila 16.5.2017 firmou "Lukeš- střechy, stavební firma." Jednalo se o opravu fasády, balkonu a střechy. Pan Lukeš mi nabídl různé střešní krytiny, se kterými umí pracovat. Po pár měsících se začala střešní krytina větrem nadzvedávat (po každé na stejné straně stejné šindele) a od té doby řeším neustálou opravu.
25.7.2019 jsem si nechala smontovat vyrobenou kuchyňskou linku panem Popem (stolař). 28.8.2019 jsem s ním ústně probírala reklamace na pojezdy v šuplících, díru kolem baterie, vypadávající úchyty. K dnešnímu dni mám další závady. Požadovala jsem zpětně rozpis nakoupeného materiálu a fakturu.
Na základě odsouhlasené cenové nabídky jsme provedli zákazníkovi stavební práce a to: dodávku a montáž bazénové technologie, dodávku a montáž folie, dodávku a montáž dlažby a dodávku a montáž zastřešení. Zákazník si HS prováděl sám. V tělese bazénu jsme vyrovnali nerovnosti a položili folii.