Máme problém s dveřmi. Chtěli jsme uplatnit v záruce závadu. Dvoje dveře ze tří se samy od sebe zavírají a druhé otevírají. Jde o nesprávné těžiště dveří, které se změnilo samo od sebe s časem. Dodavatel dveří, který současně dveře instaloval odmítá reklamaci uznat (na místě se nebyli podívat, odmítli reklamaci po telefonu) - zvukovou nahrávku zasílám v příloze.
Prosím Vás o radu na co mám nárok při reklamaci položení plovoucí podlahy. Mám montovanou dřevostavbu dodanou firmou, která i prováděla pokládku plovoucích podlah. Ještě před převzetím hotové stavby jsem jim vytknul nějaká problémová místa a ta byla opravena. Po roce bydlení se objevila místa, kde dle mého došlo k ulomení zámků a propadu podlahy a vytvoření nerovností.
Prodala jsem nové boty přes inzerát, koupené v obchodě za 2.500 Kč, v původním obalu, nepoužité (sešly se mi dvoje stejné). Paní, co si je ode mne koupila, mi nyní vyhrožuje ČOI, soudním znalcem, trestním stíháním, placením všech nákladů, neboť jí boty nejsou, prý jsou vadné, neodpovídají velikosti.
V Liberci jsem 08/2019 zakoupil vůz Škoda Octavia II rv 2008. Na voze jsem musel v servisu provést opravy na vlastní náklad v rozsahu cca 10.000 Kč, s čímž jsem počítal (ojetina), nicméně jsem nebyl na vady upozorněn. Nyní mi v servisu diagnostikovali poškozenou "dvojhmotu" což stojí cca 20.000 Kč. To už je výdaj, který bych nerad platil sám.
9.4.2019 jsme zakoupili štěně tibetské dogy s PP od chovatelky z Polska za účelem pozdějšího uchovnění a chovu, měl být ženichem pro naši další fenku TD. K pejskovi jsme dostali pouze kopii polského průkazu původu, exportní průkaz měl být vystaven následovně, nicméně do ruky se nám nikdy originál nedostal, ačkoliv chovatelka tvrdila, že ho odeslala.
Paní jsem dne 19.3.2019 prodala kotě do chovu (po testovaných rodičích /testy nejsou povinné, je to má svobodná vůle/) bez zjevných vad a zdravotních problémů, řádně očkovanou a čipovanou, zkontrolovanou veterinářem. Kočka bude mít 18.11.2019 jeden rok. Paní s ní byla 9.11.2019 na výstavě a tam jí řekli, že nesplňuje výstavní parametry a že ji jde hned 11.11.2019 nechat vykastrovat.
Před 3 roky (1/2017) jsme s manželkou koupili novostavbu. 01/2018 se objevila vlhkost zespodu zdí. Firma provedla nové zaizolování domu a 01/2018-01/2020 bylo vše v pořádku. 01/2020 nastal stejný problém. Zvažuji odstoupení od koupi domu, ale nejsem si jistý co z toho vše vyplývá.
V polovině listopadu 2019 mi byla nasazená zubní náhrada, celé horní patro. Měla jsem velmi specifické požadavky o tom, jak má náhrada vypadat, když jsem ji konzultovala v laboratoří dva týdny předtím. Ukázala jsem panu laborantovi několik fotografií. Rozhodla jsem se práci reklamovat, protože zdaleka neodpovídá tomu, co jsem si objednala.
Koupil jsem si nemovitost, kupní smlouva je podepsána a vše zaplaceno. Bohužel předání nemovitosti se značně protahuje, protože strana prodávájící nespolupracuje, i když je ve smlouvě uvedeno, že obě strany jsou povinné spolupracovat. Momentálně nemohu dostat od strany prodávající žádné podklady týkající se domu a vybavení.
Při opravě pračky je servisem vyměněno vypouštěcí čerpadlo. Otázka: jaká je délka záruční doby na provedenou práci a jaká na vypouštěcí čerpadlo? Platí, že na provedenou práci je záruka 3 měsíce a na čerpadlo 24 měsíců? Děkuji za odpověď.