Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin
Obchodní právo, vztahy, smlouvy
Reklamace oken a nárok na vrácení peněz
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 2232
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Odpověď:
Odstupte od kupní smlouvy. Předmět plnění není v souladu s vlastnostmi, které měl mít (jsou vymíněné ve smlouvě nebo jsou očekávané). Na reklamace nebylo reagováno a nebyla provedena náprava. Neuznání reklamace v tomto případě také není v pořádku. Takže sepište odstoupení od smlouvy a vyrozuměte dodavatele, kdy chcete, aby byla vadná okna odvezena a vám vrácena příslušná částka, kterou jste zaplatil.
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment