Složil jsem v jistém autoservisu zálohu ve výši 29.600 Kč na opravu vozidla. Během jednání vznikly jisté pochybnosti o serióznosti firmy, např. náhlé navýšení ceny kvůli údajnému zapomenutému dílu o 7.000 Kč. V porovnání s jinou nabídkou jsem zjistil, že žádný takový díl zapomenut nebyl. Zaměstnanec se prý spletl s požadovanou zálohou a opět jí navýšil.
Prý zapomněl na DPH. Četl jsem pak recenze na tento autoservis a nebyly vůbec lichotivé. Firmu jsem požádal tedy o novou předkalkulaci, kde si opět porovnám jednotlivé položky dílů, čímž bych jim mohl prokázat, že zapomenutý díl byl pouze výmluva. V případě, že se to prokáže budu požadovat svou zálohu (poslanou přes internet. banku a řádně označenou) zpět. Žádnou smlouvu jsem s nimi doposud neuzavřel, záloha měla sloužit pouze na nákup dílů. Jak mám prosím postupovat a na základě jakého paragrafu mám požadovat navrácení zálohy? Děkuji Vám za odpověď. S pozdravem Jan.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment