Obracím se na vás s otázkou ohledně zrušení smlouvy u Správy odběrných míst s. r. o. Podepsala jsem s nimi dohodu o zastupování. Pán přišel ve státní svátek a formou podomního prodeje ve městě Ostrava se mnou sepsal dohodu. Bylo mi řečeno, že za mě vyhledají pro mě nejlevnějšího dodavatele elektřiny a do týdne mi přijde dopis do schránky s vybraným dodavatelem, abych se mohla rozhodnout, zda chci bezplatně od dohody odstoupit (mělo to být do 14 dnů od podepsání).
Dopis mi však přišel více než po měsíci a já si následně ověřila, že dodavatel, kterého mi vyhledali je pro mě znatelně dražší než můj stávající dodavatel. Vybrali mi dodavatele Yello, já jsem prozatím u Innogy. Tedy ihned jsem poslala dopis jak do Správy odběrných míst, že chci od dohody odstoupit, tak do Yello, že si nepřeji k nim přecházet, a zároveň dopis do Innogy, že si přeji zůstat u nich. Správa odběrných míst mou žádost zamítla. Volala mi zástupkyně z Yello, zda opravdu přecházet chci, já odpověděla, že ne. Volali mi znovu, že potřebují moje kontaktní a osobní údaje, aby mohli elektřinu přepsat z Innogy na Yello. Já opět odpovídala, že si nepřeji k nim přecházet. Dnes (25.01.2022) mi přišel dopis od Yello s tím, že odeslali Innogy výpověď mé smlouvy a budu přecházet k nim. Teď vás žádám o radu. Co dělat. Musím opravdu zaplatit poplatky, aby řízení zastavili a zrušili dohodu o zastupování? Nebo by to šlo vyřešit nějak jinak? Obávám se, že jsem naletěla podvodů a už nevím jak z toho ven. Všechny dokumenty ráda zašlu mailem. Předem moc děkuji za odpověď. Kristina.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment