Objednala jsem si přes mail renovaci parket - broušení, naolejování tmavým olejem a nalakování matným lakem. V prvním pokoji práce proběhly sice s výhradami, ale i tak jsem vše uhradila. Problém nastal u druhého pokoje, kdy jsem práci odmítla převzít, jelikož použili zjevně jiný lak, než který jsem požadovala a podlaha se více leskla (než v pokoji prvním).
Domluvili jsme se na opravě laku a při odstraňování této závady došlo k vybroušení světlých map na tmavých parketách. Tyto světlé "fleky" mi již opravit odmítli a chtěli takto nevzhlednou podlahu nalakovat matným lakem (prý si vymýšlím, nechci zaplatit, tmavý olej by se již se dřevem nespojil). Nalakování jsem tedy odmítla a rozhodla se od smlouvy odstoupit. Vše jsem i oznámila zhotoviteli. Ten po mně stále požaduje podepsat předávací protokol, vše uhradit a pak teprve řešit "reklamaci", příp. jako druhou možnost mi navrhuje zaplatit 80 % původní ceny a odstoupit od smlouvy. Ani jeden z těchto návrhů není pro mne přijatelný. Prosím proto o radu, jak mám postupovat dále. Zda si mohu nechat podlahu opravit jinde (musí se celá práce provést znova - broušení, olejování a lakování), pokoj je stále nepoužitelný, popř. co a jak mám zajistit, abych opravou neztratila důkaz, že podlaha je "zrenovována" nekvalitně a pro konečné nanesení laku nevhodná. Nevím si rady, jak tuto situaci vyřešit, ale odmítám platit za práci, která není odvedena kvalitně a dle domluvy. Přikládám své odstoupení od smlouvy a vyjádření zhotovitele. Těmto vyjádřením předchází další maily, kde mne zhotovitel neustále osočuje, že jsem si světlá místa a fleky na podlaze udělala sama, že mám neustále připomínky a nic mi nevyhovuje. Ano, připomínek bylo více, ale mou vinou rozhodně ne. Děkuji. Ludmila.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment