Chtěl bych se zeptat, jestli se dá předejít dvojímu převádění všech dokumentů na nové trvalé bydliště. Jde o situaci, kdy se chystám prodat byt, kde jsem hlášen k trvalému pobytu. Nový svůj pořídít cca během roku, až jej vybereme. Do té doby bych zřejmě měl převést všechny osobní dokumenty na místo, kde budu dočasně v nájmu. Nebo jde situaci řešit nějakým způsobem tak, že bych místo trvaloého pobytu na úřadech měnil jen jednou? Děkuji, Miloš
Jak vyřešit přechodné bydliště pro instituace a poštovní zásilky
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Nezařazené, GDPR
- Zobrazení: 3474
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Odpověď:
Vyřešit se to dá. Na poště, která je spádová pro Vaše aktuální trvalé bydliště, si zřiďte schránku, která bude sloužit k uskladňování veškeré pošty (služba je tuším zpoplatněna).
Adresa Vám „zůstane“, ale nebudete si muset fyzicky vyzvedávat poštu v její skutečném místě. Pokud by to pro Vás bylo časově nebo vzdálenostně náročné řešení (dvě několik kilometrů od sebe vzdálená města), tak se bohužel asi nebude dát věc řešit jinak než dvojím převodem bydliště.
Adresa Vám „zůstane“, ale nebudete si muset fyzicky vyzvedávat poštu v její skutečném místě. Pokud by to pro Vás bylo časově nebo vzdálenostně náročné řešení (dvě několik kilometrů od sebe vzdálená města), tak se bohužel asi nebude dát věc řešit jinak než dvojím převodem bydliště.
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment