Vloni v září jsem si zakoupil mobilní telefon, který jsem během roku 3x reklamoval a prodejce mi reklamaci na konec uznal a informoval mě o této skutečnosti emailem. Toto se uskutečnilo 15.8. s příslibem vracení peněz na můj účet. Do dnešního dne mi peníze na účet nepřišly a nikdo se mnou nekomunikuje. Šlo o nákup přes e-shop. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám dále postupovat? Nemám ani telefon, ani peníze. Děkuji, Roland
Bezdůvodné obohacení - promlčení, vydání, žaloba
Bezdůvodné obohacení - nevrácení peněz prodejcem za reklamované zboží
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Bezdůvodné obohacení
- Zobrazení: 2903
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Odpověď:
Poslat vyrozumění prodejci o tom, že očekáváte vrácení peněz do určitého data, jinak budete nárok vymáhat soudní cestou.
Pro efekt by bylo vhodné nechat tuhle předsoudní výzvu k zaplacení sepsat právníkem – s hlavičkou advokátní kanceláře bude dokument budit větší obavy z realizace soudního sporu.
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment