Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Hodnocení 1.00 (1 hlas)
    Výměna oblečení, oděvů v kamenném obchodě - je povinností prodávajícího ze zákona nebo ne?
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)

    Před několika dny (dnes 28.7.2023) jsem nakupovala v butiku oblečení cca za 15.300 Kč. Doma jsem vše zkoušela a o šatech a kalhotách, o kterých mě prodavačka přesvědčovala, jsem si rozmyslela. Butik není v místě bydliště a když jsem se dostavila a chtěla požádat o výměnu zboží za jiné, nebyla na místě majitelka, ale prodavač s tím, že mi na paní majitelku předal telefon.

    Požádala jsem o výměnu, nechtěla jsem vrácení peněz a byla jsem hned odmítnutá. Mám šanci uspět? Paní mi nedala ani účtenku jaké zboží jsem zakoupila a kolik které stálo. Platila jsem jí přímo na účet, který mi nadiktovala. Jediný doklad, který mám je výpis z účtu. Kalhoty stály cca 2.500 Kč a šaty cca 800 Kč. Děkuji za radu. Alena.

     

    Odpověď:

    Právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz můžete jen při nákupu přes internet, pro nákup v kamenné prodejně toto právo neplatí.
    Jediná možnost, jak se domoci vrácení peněz či výměnu za jiné oblečení, je dohoda s prodávajícím (provozovatelem butiku).

    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování