Daně, obchod, živnost, podnikání
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 6528
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Měl bych dotaz ohledně umístění ceníku v provozovně, zda je to upraveno v zákoně a zda je správně když na kempu mají v ceníku ceny za noci, avšak cena za připojení k wifi je za každý započatý týden. Děkuji, Viktor
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 5698
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
15.5.2009 byla uzavřena smlouva o dílo, která byla následně plně nahrazena (celý závazek vyplývající ze smlouvy o dílo) dohodou o narovnání dne 25.8.2009, od které jsme odstoupili v březnu 2010 (a to z důvodu neplnění plateb).
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2058
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Před rokem jsem si koupila auto značky UAZ, na které je dva roky záruka. Po krátkém provozu nastaly technické potíže např. potíže s převodovkou, která byla reklamována čtyřikrát. Všechny opravy jsou zaznamenány v servisní knížce. Volala jsem dealerovi, který mi auto prodal a ten řekl, že ho to nezajímá a že s podnikáním skončil.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 7406
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Před rokem jsem si koupila auto značky UAZ, na které je dva roky záruka. Po krátkém provozu nastaly technické potíže např. potíže s převodovkou, která byla reklamována čtyřikrát. Všechny opravy jsou zaznamenány v servisní knížce. Volala jsem dealerovi, který mi auto prodal a ten řekl, že ho to nezajímá a že s podnikáním skončil.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2291
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Před rokem jsem si koupila auto značky UAZ, na které je dva roky záruka. Po krátkém provozu nastaly technické potíže např. potíže s převodovkou, která byla reklamována čtyřikrát. Všechny opravy jsou zaznamenány v servisní knížce. Volala jsem dealerovi, který mi auto prodal a ten řekl, že ho to nezajímá a že s podnikáním skončil.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2664
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Pokud zákazník udělá objednávku na šaty, které potřebuje za 5 týdnů a dá se to stihnout, ovšem z celních důvodů se protáhne dodání např. na 7 týdnů, zda-li jsme povinni vrátit peníze. Naše maximální garantovaná doba je 8 týdnů.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 6902
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Pokud zákazník udělá objednávku na šaty, které potřebuje za 5 týdnů a dá se to stihnout, ovšem z celních důvodů se protáhne dodání např. na 7 týdnů, zda-li jsme povinni vrátit peníze. Naše maximální garantovaná doba je 8 týdnů.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 2001
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Chtěla bych požádat o radu. Pracuji na hlavní pracovní poměr (na poloviční úvazek) u firmy, která je v konkurzu a mám výpověď k 31.5.2011. Souběžně mám jako vedlejší činnost podnikání - ubytovací služby. Podnikání je sezónní, nemohu jako samoživitelka zůstat jen OSVČ.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 8882
ČEZ porušil lhůtu na vyřízení reklamace
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Mám dotaz. Reklamovala jsem u firmy ČEZ elektroměr a roční vyúčtování plateb. Mám byt, ve kterém se nezdržuji a byl mi tam zadán neodpovídající stav elektroměru a tím i vysokého nedoplatku. Reklamovala jsem dle Všeobecných podmínek ČEZu, kde se mi zaručují, že do 15ti dnů mne vyrozumí a reklamaci uzavřou do 30 ti dnů.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 4398
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Mám dotaz. Reklamovala jsem u firmy ČEZ elektroměr a roční vyúčtování plateb. Mám byt, ve kterém se nezdržuji a byl mi tam zadán neodpovídající stav elektroměru a tím i vysokého nedoplatku. Reklamovala jsem dle Všeobecných podmínek ČEZu, kde se mi zaručují, že do 15ti dnů mne vyrozumí a reklamaci uzavřou do 30 ti dnů.