Počet stránek ve webu: 47607

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Dobrý den,
    jsem v insolvenci a měl jsem běžný bankovní účet u České spořitelny, a. s. Při zakládání jsem byl obeznámen s tím že nemohu dostat žádnou půjčku a ani debet (konto jsem si zakládal abych z něj mohl posílat odměnu insolvenčnímu správci) s čímž jsem jasně souhlasil. Tento účet mi byl k 2.1.2017 zrušen ze strany banky, ač jsem byl na kontě v plusu a měl jsem tam peníze.
    Když jsem chtěl vysvětlení na pobočce, tak mi bylo řečeno, že to je z důvodu toho, že jsem v insolvenci. Ani mi nebyl nikdo schopen říct kam se ztratily moje peníze a jestli mi je vůbec někdo někdy vrátí.
    Není toto vůči mé osobě diskriminační a co s tím mohu dělat? Celý rozhovor jsem si samozřejmě nahrál a mám celý záznam.
    Děkuji za radu.
    Odpověď:
    Zdravím Vás, zde je potřeba důkladně studovat i konkrétní smlouvu o zřízení účtu v bance. Mám za to, že budete muset vyhledat právní pomoc advokáta a vzít s sebou nejen nahraný hovor v bance, ale rovněž i smlouvu o zřízení účtu v této bance, a obchodní podmínky této banky. Kontakty na advokáty naleznete na stránkách www, advokatikomora.cz nebo na www.cak.cz.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování